Vlastnosti | |
Délka | Přibližně 19 cm |
délka | 0.228 |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | MA-31237 |
Měřítko | 1:24 |
Model | Celica GT-S |
Otevírací dveře | Ano |
Řada | Special edition |
šířka | 0.105 |
váha | 0.460 |
Výrobce | Maisto |
výška | 0.114 |
Značka | Toyota |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení. Barva modelu je černá.
Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Toyota Celica je název řady sportovně laděných osobních vozů firmy Toyota. Model Celica byl vyráběn v letech 19702006 v celkem sedmi značně odlišných generacích. Řadu let byl tento vůz k vidění v motoristickém sportu. Například Carlos Sainz s vozem Toyota Celica dvakrát získat titul mistra v Rallye. Vozidlo se vyrábělo ve variantách sedan, liftback, kupé i kabriolet.
Po celou dobu pohání tento automobil čtyřválcové motory. K asi největší koncepční změně došlo v roce 1986, kdy byl opuštěn pohon na zadní kola a zaveden pohon na přední kola. V letech 19861999 byla vyráběna verze s pohonem všech čtyř kol a turbodmychadlem.
GT-S (kód podvozku ST162) dostal odladěnou verzi motoru DOHC 2.0 L s max. výkonem 101 kW. GT-S nahradilo zadní bubnové brzdy kotoučovými brzdami se šroubovým vzorem 5x100. Standardní výbava kromě výbavy GT zahrnovala nastavitelná sportovní skořepinová sedadla v 8 směrech s elektricky ovládanými bederními a bočními opěrkami, automatickou klimatizaci, odmlžovač bočních zrcátek, otočný spoiler, teleskopický volant a rychlostní pneumatiky 205/60-14 na litých kolech 14x6 palců. Kožený interiér včetně hlavice řadicí páky, dveřních panelů a volantu byl volitelný. V Kanadě byly všechny modely GT-S 5stupňové (S53) manuální převodovky, ale v USA byla k dispozici elektronicky řízená 4stupňová automatická převodovka (A140E) s blokovacím měničem točivého momentu. Nové funkce v letech 19881989 zahrnovaly osvětlené světlo jako standard a ABS jako volitelné.