Vlastnosti | |
Barva | Modrá |
Délka | Přibližně 19 cm |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | MA-32526 |
Měřítko | 1:24 |
Model | GT-R Tokyo Mods |
Otevírací dveře | Ano |
Řada | Special edition |
Uvedení do provozu | 2015 |
Výrobce | Maisto |
Zatáčení kol | Ne |
Značka | Nissan |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:24 Maisto 32526 Nissan GT-R Tokyo Mods nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení. Barva modelu je modrá.
Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Nissan GT-R, je sportovní vůz a grand tourer vyrobený společností Nissan, představený v roce 2007. Po více než šesti letech vývoje byla na tokijském autosalonu v roce 2007 odhalena sériová verze GT-R, která obsahovala motor VR38DETT a další nové technologie. Celková karoserie je vyrobena z oceli, hliníku a dalších materiálů, jako jsou uhlíková vlákna.
V roce 2012, pro modelový rok 2013, byl Nissan modernizoval GT-R se zvýšeným výkonem na 405 kW (542 k), nová skříň setrvačníku a přeladěné odpružení. Nissan představil modelový rok 2015 GT-R, který měl oproti předchozímu modelovému roku významná vylepšení. Výkon motoru zůstal stejný jako u předchozí verze, ale modernizovalo se nastavení zavěšení, což vedlo ke snížení kolísání zatížení mezi čtyřmi koly, zvýšení stability a také k zajištění konzistentnější přilnavosti. Kontakt s pneumatikami byl vylepšen optimalizovaným elektronickým ovládáním ventilů tlumičů. Kromě toho byly přeladěny pružiny předního stabilizátoru a táhla pouzdra, přeladěný brzdový systém pro větší brzdnou sílu, stejně jako řízení bylo také vyladěno pro lepší a snadnější ovládání. Kosmetické změny zahrnují nová 20-palcová litá kola a LED světlomety a zadní světla s adaptivním předním osvětlením (AFS). Nissan tvrdil, že tato vylepšení vedla GT-R k získání větší stability v přímém směru a v zatáčkách, lepší jízdní kvality bez obětování jeho zrychlení a výkonu v zatáčkách.