Vlastnosti | |
Barva | Oranžová |
Délka | Přibližně 27 cm |
délka | 0.330 |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | MA-31453O |
Měřítko | 1:18 |
Model | Mach 1 |
Otevírací dveře | Ano |
Řada | Special edition |
šířka | 0.170 |
Uvedení do provozu | 1970 |
váha | 1.006 |
Výrobce | Maisto |
výška | 0.130 |
Zatáčení kol | Ano |
Značka | Ford Mustang |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:18 Maisto 31453 Ford Mustang Mach 1 1970 nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení na plastovém podstavci. Barva modelu je oranžová.
Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ford Mustang byl úspěšně představen v dubnu 1964 jako sportovní pony car , aby přilákal mladší kupce k produktům Ford. Po několika letech vývoje Ford viděl potřebu vytvořit výkonné Mustangy, které by konkurovaly GM a jejich uvedení na trh Chevrolet Camaro a Pontiac Firebird.
Ford Mustang z roku 1969 měl řadu názvů modelů a motorů zaměřených na výkon. K dispozici bylo šest továrních modelů Mustangu (GT, Boss 302 , Boss 429 , Shelby GT350, Shelby GT500 a Mach 1).
Všechny modely Mach 1 první generace se vyznačují kódem karoserie 63C na štítku dveří. Mach 1 začínal s karoserií SportsRoof s pohonem V8 a přidal prvky zlepšující vzhled a výkon. Karoserie z roku 1970 obsahovala dvou-paprskové světlomety, boční naběračky za dveřmi byly odstraněny, revidovaná skořepinová sedadla, hluboké kryty sportovních kol a také nové boční a zadní odznaky. Pruhy byly hlavními vizuálními rozdíly. Ford modelového roku 1970 používal motor Windsor 2v na některých dříve vyrobených vozech až do nového 351 cu in (5,8 l) Cleveland (351C) V8 buď 2V (pro použití s 2-venturi sacharidy) nebo 4V (pro použití se 4 byly použity výhradně verze -venturi carbs). 351C 4V (kód M)motor se vyznačoval kompresí 11,0:1 a produkoval 300 koní (224 kW; 304 PS) při 5400 ot./min. Tento nový motor obsahoval prvky získané z motoru Ford řady 385 a Boss 302 , zejména mnohoúhlové spalovací komory se šikmými ventily a technologii tenkostěnného lití.