Vlastnosti | |
Barva | Červená |
Délka | Přibližně 12 cm |
délka | 0.171 |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | MA-36391-43 |
Měřítko | 1:18 |
Model | Lenovo team 2022 #43 Miller |
Řada | Factory Racing |
šířka | 0.105 |
Uvedení do provozu | 2022 |
váha | 0.110 |
Výrobce | Maisto |
výška | 0.070 |
Zatáčení kol | Ano |
Značka | Ducati |
Jste sběratel modelů motorek? Nebo jen chcete udělat radost svému synkovi nebo známým? Modely motocyklů Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Model Maisto 36391 závodního motocyklu Ducati Lenovo Team 2022 #43 Miller je v detailním provedení. Model je na plastikovém podstavci. Ideální dárek pro kluky i dospělé.
Sběratelské modely aut a motorek Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému a detailnímu zpracování, ale také přívětivé ceně. Modely obsahují velké množství detailů. Maketové zpracování kol a kostry motocyklu.
Ducati vyhrála titul mistra světa MotoGP a konstruktéra v letech 2007 a 2022. Dva po sobě jdoucí světový šampionát konstruktérů v letech 2020 a 2021. Kromě toho Ducati vyhrála několik mistrovství světa Superbike. Jezdci i pro rok 2022 zůstali Jack Miller a Francesco Bagnaia. Oba jezdci v roce 2022 oblékli barvy továrního týmu Ducati už druhou sezónu po sobě.
V roce 2022 tým Ducati Lenovo i nadále těžila z cenné podpory svého hlavního partnera Lenovo. Úzce spolupracoval s technickým personálem Ducati Corse na konsolidaci a rozvoji projektu Remote Garage. Inženýrům umožňoval přijímat data z motocyklu v reálném čase a komunikovat s garáží při práci na dálku. Poprvé od vstupu na startovní rošt MotoGP stroje Desmosedici GP byli nalakovány ikonickou červenou Ducati stejnou, která odlišuje motocykly vyráběné výrobcem Borgo Panigale.
Jack Miller a Ducati se na konci sezóny 2022 rozešli. Strávili spolu pět společných sezónách, z toho tři s Pramac Racing Team.
Ducati Desmosedici GP22 má čtyřdobý, kapalinou chlazený motor V4 90°, Desmodromic DOHC, čtyři ventily na válec, o objemu 1000 ccm. Desmodromic V4 dosahuje více než 250 koní s maximální rychlostí až 350 km/h. Motor je spojen s bezešvou převodovkou Ducati. Systém zamlžování využívá nepřímé elektronické vstřikování, výfukový systém využívá výfuk od Akrapoviče. Ducati Desmosedici GP22 používá ráfky z hořčíkové slitiny Marchesini Ráfky jsou vpředu i vzadu obuté do 17palcových pneumatik Michelin. Pro brzdnou sílu jsou vpředu brzdy Brembo se dvěma 340 mm karbonovými kotouči upnutými čtyř-pístkovými třmeny. Navíc vzadu je jediná kotoučová brzda z nerezové oceli s dvou-pístkovým třmenem. Ducati Desmosedici GP22 používá rám z hliníkové slitiny s dvojitým nosníkem. Vpředu je obrácené zavěšení od Ohlins s karbonovou vnější trubkou, taky vzadu je tlumič od Ohlins. Odpružení Ohlins lze nastavit pro předpětí a tlumení.