Vlastnosti | |
Barva | Červená |
Délka | Přibližně 25,5 cm |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | MA-31684R |
Měřítko | 1:18 |
Model | Camaro SS 396 Convertible 1967 |
Otevírací dveře | Ano |
Řada | Convertible |
Uvedení do provozu | 1967 |
Výrobce | Maisto |
Zatáčení kol | Ano |
Značka | Chevrolet |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:18 Maisto 31684R Chevrolet Camaro SS 396 Convertible 1967, nejen pro sběratele. Model je skládací, v detailním provedení a má otevíratelné dveře. Barva modelu je červená a je přibližně 25,5 cm dlouhý U modelu lze otáčet volantem koly, otevřít dveře, víko motoru a kufru.
Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Chevrolet Camaro první generace je americký pony car představený společností Chevrolet na podzim roku 1966 pro modelový rok 1967. Používal zcela novou platformu karoserie GM F s pohonem zadních kol a byl k dispozici jako 2dveřový, 2+2 sedadlový, pevná střecha a kabriolet. Tělo F bylo sdíleno s Pontiac Firebird pro všechny generace. 230 cu v Chevrolet straight-6 byl standardní, s několika Chevy V8 k dispozici jako volitelné příslušenství. Camaro první generace se vyrábělo do modelového roku 1969.
Téměř všechny Camaros v letech 19671969 byly vyrobeny ve dvou montážních závodech v USA: Norwood, Ohio a Van Nuys, Kalifornie. Standardním hnacím ústrojím debutového Camara byl řadový šestiválec Chevrolet Turbo-Thrift 230 cu in (3,8 l) s výkonem 140 k (104 kW) při 4400 ot./min a točivým momentem 220 lbft (298 Nm) při 1600 ot./min. ve spojení s 3-stupňovou manuální převodovkou. V modelu Camaro z roku 1967 bylo k dispozici osm různých motorů, v roce 1968 10 a v roce 1969 12. Volitelné převodovky během provozu modelu první generace zahrnovaly dvourychlostní automatickou převodovku Powerglide a čtyřstupňovou manuální převodovku, která byla k dispozici s jakýmkoliv motorem.