| Vlastnosti | |
| Barva | Bílá / Metalická modrá |
| Délka | Přibližně 11 cm |
| délka | 0.170 |
| Dostupnost [dní] | 3 |
| EAN | BB18-51008 |
| Měřítko | 1:18 |
| Model | GSX-R750 |
| Otevírací dveře | Ne |
| Řada | Bburago Cycle |
| šířka | 0.110 |
| Uvedení do provozu | 2001 |
| váha | 0.135 |
| Výrobce | Bburago |
| výška | 0.070 |
| Zatáčení kol | Ano |
| Značka | Suzuki |
Jste sběratel modelů motorek? Nebo jen chcete udělat radost svému synkovi nebo známým? Modely motocyklů Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Model Bburago 18-51008 silničního motocyklu Suzuki GSX-R750 je detailně proveden. Ideální dárek pro kluky i dospělé.
Sběratelské modely aut a motorek Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému a detailnímu zpracování, ale také přívětivé ceně. Modely obsahují velké množství detailů. Maketové zpracování kol a kostry motocyklu.
Roku 1985 se objevil první motocykl Suzuki GSX-R 750 (zkráceně Gixer nebo Gixo). Od začátku byl tento projekt veden s jasným záměrem, vytvořit motocykl, který bude schopen vyzvat do boje ostatní modely v různých světových soutěží a zároveň osloví i neprofesionální jezdce.
Gixer s šestistupňovou převodovkou, teleskopickou vidlicí vpředu a jednoduchou kotoučovou vzadu se tak stal jedním z nejlehčích motocyklů. Měla velice silný motor byl šestnáctiventilový s rozvodem DOHC, který měl maximální výkon 74 kW a maximální rychlost okolo 233 km / h.
V roce 1992 osazuje Suzuki do svých strojů nové motory, kde je k chlazení místo oleje a vzduchu pouta voda, a který je vsazen do jetě pevnějšího rámu. Během roku 1996 je představen dalí zbrusu nový motor s třídílnou klikovou hřídelí a postranním rozvodovým řetězem. Společně s dvojitým páteřovým rámem okoukaným z Grand Prix motorek.
Nabízí detailní provedení tamponového tisku, podrobně vytvořené detaily modelu (např. přístrojová deska). Modely jsou baleny v tradičním balení Bburago bez plastového podstavce.