Vlastnosti | |
Barva | Červená #4 |
Délka | Přibližně 10 cm |
délka | 0.160 |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | BB18-36307 |
Měřítko | 1:43 |
Model | Testa Rosa |
Otevírací dveře | Ne |
Řada | Bburago Signature Ferrari Racing |
šířka | 0.090 |
Uvedení do provozu | 1961 |
váha | 0.251 |
Výrobce | Bburago |
výška | 0.070 |
Zatáčení kol | Ne |
Značka | Ferrari |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta Bburaga Signature 18-36307 Ferrari Testa Rosa s číslem 4 v měřítku 1:43 je dodáván v průhledné plastikové krabičce. Barva modelu je červená v detailním provedení.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ferrari 250 Testa Rossa, nebo 250 TR, je závodní sportovní vůz postavený Ferrari od roku 1957 do roku 1961. Název Testa Rossa (červená hlava) se vrací k červeným krytům ventilů motorů. To bylo představeno na konci roku 1957 závodní sezóny. 250 TR dosáhl mnoha závodních úspěchů. S různými variacemi vyhrával 10 světových sportovních automobilových závodů včetně 24 hodin Le Mans v roce 1958, 1960, a 1961.
Všechny 250 Testa Rossa z roku 1961 byly označeny jako 250 TRI61, protože nezávislé zadní odpružení bylo nyní standardní. Čelní sklo nyní mělo pozvolnější sklon a obepínalo se po obou stranách kokpitu, aby se setkalo se zadní karoserií. Namísto zaoblené ocasní plochy s kapotáží pro hlavu řidiče měl TRI61 velmi vysokou zadní část, která se dotýkala odtokové hrany bočních oken a zužovala se do zkrácené, mírně konkávní ocasní plochy Kamm. Tento styl karoserie se nazýval otevřené kupé a byl velmi podobný karoseriím používaným na sportovních závodních Ferrari s motorem uprostřed , jako je 1961 246 SP. Byla postavena tři vozidla.
V roce 1958 vyhrál 250 TR 24hodinový závod Le Mans s průměrnou rychlostí těsně pod 170 km/h. Motor V12 o zdvihovém objemu pouhé 3 litry vyvinul ze zdvihového objemu 3,9 litru 300 koní (221 kW), později až 390 koní (287 kW).
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.