Vlastnosti | |
Barva | Červená #45 |
Délka | Přibližně 10 cm |
délka | 0.160 |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | BB18-36308 |
Měřítko | 1:43 |
Model | 512 BB II |
Otevírací dveře | Ne |
Řada | Bburago Signature Ferrari Racing |
šířka | 0.090 |
Uvedení do provozu | 1981 |
váha | 0.251 |
Výrobce | Bburago |
výška | 0.070 |
Zatáčení kol | Ne |
Značka | Ferrari |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta Bburaga Signature 18-36308 Ferrari 512 BB II 1981 s číslem 45 v měřítku 1:43 je dodáván v průhledné plastikové krabičce. Barva modelu je červená v detailním provedení.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ferrari Berlinetta Boxer (BB) je sportovní vůz, který byl vyroben podle Ferrari v Itálii v letech 1973 a 1984. Byl první z řady Ferrari, který použíl střední montáž plochého 12V motoru. Boxer navrhl Leonardo Fioravanti a byl prvním silničním vozem s motorem uprostřed, který nesl jméno Ferrari a logo Cavallino Rampante (vzpínající se kůň). Nahradil jej Testarossa, který nadále používal plochý dvanáctistovkový motor.
365 GT4 BB byl aktualizován jako 512 BB v roce 1976, čímž vzkřísil jméno dřívějšího závodníka Ferrari 512. Název 512 odkazoval na 5litrový, 12válcový motor; odchylka od zavedené praxe Ferrari pojmenovávat 12válcové silniční vozy (jako 365 BB) podle jejich jednotlivého zdvihového objemu. Výkon mírně klesl na 360 k (265 kW; 355 k), zatímco dvoulamelová spojka zvládala přidaný točivý moment a zmírňovala námahu na pedály.
V roce 1974, Luigi Chinetti s North American Racing Team (Nart) vyvinul závodní variantu 365 GT4 BB nahradit týmu Daytonas pro použití v proběhnutí sportovního auta. Vůz NART debutoval na 24 hodin Daytona v roce 1975 a o dva měsíce později získal šesté místo na 12 hodin v Sebringu. NART pokračoval v používání vozu až do roku 1978, kdy Ferrari začalo s vlastním vývojem závodní varianty aktualizovaného 512 BB. Oddělení zákaznické podpory Ferrari v roce 1978 rozsáhle upravilo čtyři 512, přidalo širší podběhy kol, střešní profil a znovu použilo zadní blatníky z Ferrari 312T2 Formule 1.auta. Výkon z flat-12 byl zvýšen na 440 PS (324 kW), zatímco hmotnost vozů byla snížena na přibližně 1 200 kg (2 646 lb). Čtyři vozy, Ferrari nazvané BB LM, přihlásili Charles Pozzi , Ecurie Francorchamps a NART do závodu 24 hodin Le Mans v roce 1978 , ale žádný nebyl schopen závod dokončit.
Po selhání první šarže Ferrari pracovalo na opravě BB LM s druhým vývojovým programem na konci roku 1978. Karburátory Flat-12 byly nahrazeny elektronickým systémem vstřikování paliva pro zvýšení výkonu na 470 PS (346 kW), systém později přizpůsobený 512 BBi. Produkční karoserie prvních BB/LM byla nahrazena novým designem vyvinutým společností Pininfarina, který byl o 16 palců (41 cm) delší a nepřenesl žádný z původních stylingových prvků. Výsuvné světlomety byly nyní nahrazeny pevnými jednotkami integrovanými do palubní desky, zatímco zadní část byla prodloužena na maximum povolené předpisy. Devět z těchto revidovaných BB LM postavilo Ferrari v roce 1979, zatímco v letech 1980 až 1982 byla vyrobena další zdokonalená série šestnácti. Mezi nejlepšími umístěními BB LM bylo celkově páté a první ve třídě GTX na 24 hodin Le Mans v roce 1981 .
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.