Vlastnosti | |
Barva | Červená |
délka | 0.160 |
Délka | Přibližně 10 cm |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | BB18-36302 |
Měřítko | 1:43 |
Model | 312 P |
Otevírací dveře | Ne |
Řada | Bburago Signature Ferrari Racing |
šířka | 0.080 |
Uvedení do provozu | 1972 |
váha | 0.251 |
Výrobce | Bburago |
výška | 0.070 |
Zatáčení kol | Ne |
Značka | Ferrari |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta Bburaga Signature 18-36302 Ferrari 312 P 1972 v měřítku 1:43 je dodáván v průhledné plastikové krabičce. Barva modelu je červená v detailním provedení.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ferrari 312 P byla skupina 6 Prototype-Sports Car použity pro závodění v roce 1969 a 1970. Nová verze 1971 sportovního prototypu přišel s motorem flat-12, často označované jako boxer motor. Mnoho publikací přidalo písmeno B za P svého názvu, aby označilo typ motoru, ale tato varianta nebyla nikdy oficiálně schválena společností Ferrari, která ji jednoduše nazvala 1971 312P.
Ferrari postavil prototyp v roce 1969. Obsah motoru byl sotva více než 3 litrové F1 Ferrari 312, která byla otevřenou Barchettou a později uzavřenou špičkou Berlinetta.
První registrovaný závod byl na 12 hodin Sebringu v roce 1969. Díky nedostatku peněz odstartovala pouze jedna 312 P (podvozek č. 0868). Řidič Mario Andretti s Chrisem Amonem získali pozici a díky tomu se jim podařilo dojet jako druzí. To vyvolalo naději na budoucí vítězství Ferrari. Dvě 312 P závodili v roce 1969 24 hodin Le Mans, nyní jako Berlinettas s nízkým odporem. Byli pátí a šestí na startovním roštu, ale závod nedokončili.
Ferrari 312 P měla maximální rychlost 320 km / h. Motor byl zadní, podélný V12 s maximálním výkonem 331 kW (450 koní). Rám tvořila trubková ocel. Přední a zadní zavěšení byla tvořena nezávislými trojúhelníkovými rameny, vinutými pružinami, teleskopickými tlumiči a stabilizátorem. Převodovka byla 5 stupňová + zpátečka.
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.