Vlastnosti | |
Barva | Červenobílá #24 Zhou Guanyu |
délka | 0.130 |
Délka | Přibližně 11 cm |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | BB18-38068G |
Měřítko | 1:43 |
Model | Orlen C42 |
Otevírací dveře | Ne |
Řada | Bburago Signature Racing |
šířka | 0.065 |
Uvedení do provozu | 2022 |
váha | 0.149 |
Výrobce | Bburago |
výška | 0.070 |
Zatáčení kol | Ne |
Značka | Alfa Romeo |
Sbíráte kovové modely formulí? Nebo jen chcete udělat radost svému synkovi nebo známým? Kovové modely aut Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model v měřítku 1:43 Bburago Signature 18-38068 Alfa Romeo Orlen C42 je dodáván v průhledné plastikové krabičce. Barva modelu je červenobílá, pilot #24 Zhou Guanyu.
Kovové modely F1 od Bburaga patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z litého kovu, který je kombinovaný s plastovými díly. Model obsahuje velké množství detailů a získá si Vás jedinečným detailním provedením.
Alfa Romeo C42 je vůz formule 1 navržený a vyrobený společností Alfa Romeo pro účast na mistrovství světa Formule 1 v roce 2022 . C42 je postaven podle nové generace technických předpisů, původně zamýšlených k zavedení v roce 2021.
Vůz řídil bývalý pilot Mercedesu Valtteri Bottas a nováček Zhou Guanyu.
Alfa Romeo používala odpružení push-rod vpředu i vzadu, na rozdíl od předních a táhlových zadních kol, které se staly standardem v éře turbohybridů. C42 má ze všech aut z roku 2022 nejkratší rozvor. Jeho motor Ferrari je v podstatě stejný jako u továrního týmu, s širokými bočními podstavci s chladicími mřížkami nahoře. C42 byl jediným vozem, který vážil méně než původní požadavek na minimální hmotnost 795 kg (1 753 lb).
Vůz se okamžitě ukázal jako konkurenceschopnější než jeho předchůdci, protože tým získal při debutu vozu v Bahrajnu dvojnásobný počet bodů. Výsledek P6 (Bottas) byl nejvyšším umístěním týmu v závodě od roku 2019. Po silném startu následovala další bodovaná umístění pro Bottase v Austrálii, Imole, Miami, Španělsku a Monaku a poté další dvojnásobné umístění v Kanadě.
Tomu napomohla podstatná modernizace C42 na Grand Prix Emilia Romagna . Upgrade obsahuje novou hranu podlahy a design struny, stejně jako nové sidepody, které splývají s podlahou. Změny se dočkaly i zadní brzdové svody. Vůz trpěl problémy se spolehlivostí, jak při testování, tak v závodech, Bottas odstoupil v Saúdské Arábii, zatímco jezdil na body. Zhou odstoupil s mechanickými problémy v Miami, Španělsku a Baku. I když vůz neodstoupil ze závodů, tým byl často nucen vynechat části tréninku kvůli problémům se spolehlivostí. Vůz utrpěl výraznou ztrátu konkurenceschopnosti ve srovnání s polem, protože vůz získal pouze jeden bodový zisk po Kanadě, díky Zhouově umístění na P10 v Monze. Aston Martin později skončil se stejným počtem bodů jako Alfa Romeo v poháru konstruktérů, ale nakonec skončil na P7 a Alfa Romeo získala P6 poprvé od roku 2012 (když tým soutěžil jako Sauber ). Díky tiebreaku Bottasovu umístění na P5 v Imole.
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.