Vlastnosti | |
délka | 0.170 |
Dostupnost [dní] | 3 |
EAN | BB18-43055 |
šířka | 0.080 |
váha | 0.214 |
Výrobce | Bburago |
výška | 0.080 |
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta Bburago 18-43055 Ford Capri RS2600 1970 v měřítku 1:32 nejen pro sběratele.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ford Capri je fastback kupé postavené společností Ford of Europe, navržené Philipem T. Clarkem, který se také podílel na designu Fordu Mustang. Používal mechanické komponenty z Mk2 Ford Cortina a byl zamýšlen jako evropský ekvivalent Fordu Mustang. Capri bylo pro Ford velmi úspěšné a za dobu své existence se prodalo téměř 1,9 milionu kusů. V autě byla po celou dobu jeho výrobní životnosti použita široká škála motorů.
Capri RS2600 používal vstřikování paliva Kugelfischer ke zvýšení výkonu na 150 k (110 kW). Byl základem pro skupinu 2 používanou v evropském šampionátu cestovních vozů. RS2600 také dostal upravené odpružení, převodovku s uzavřeným poměrem, odlehčené panely karoserie, ventilované kotoučové brzdy a hliníková kola. Zrychlení na 100 km/h dokázalo z klidu za 7,7 sekundy. Motor 2,6 l byl odladěn v září pro luxusní verzi 2600 GT s 2550 ccm a dvouválcovým Solexemkarburátor. Němec Dieter Glemser vyhrál titul jezdců v Mistrovství Evropy cestovních vozů v roce 1971 za volantem, Fordu Köln s vozem RS2600 a německý kolega Jochen Mass v roce 1972 také.
Řada Bburago Classic nabízí detailní provedení tamponového tisku, podrobně vytvořené vnitřní detaily modelu (např. přístrojová deska). Modely jsou baleny v tradičním balení Bburago bez plastového podstavce pro sběratele.